T’agradaria participar en un camp de treball internacional?
Compartim algunes informacions importants a tenir en compte
PUBLICACIÓ I INSCRIPCIONS
Les inscripcions pels projectes d’estiu (a partir del juny 2025) a l’estranger obriran a el 3 de març, que és quan la majoría d’entitats amb qui col.laborem publicarà els seus programes al cercador de projectes visible a la nostra web!
Pels camps internacionals a Catalunya s’obriran més tard, a l’abril, aviat confirmarem data!
Els que vulguin participar en projectes de llarga durada, workcamps a Països del sud global, o d’hivern i primavera en canvi, poden triar projectes i apuntar-se ja, les inscripcions queden sempre obertes!
PROJECTES PER GRUPS
Caus, esplais, escoles o amics que us esteu plantejant participar a un projecte de grup: podeu contactar amb nosaltres a outgoing@cocat.org i us donarem més detalls de les possibilitats que hi ha amb els nostres partners internacionals!
*Només podrem atendre a consultes i gestionar tràmits organitzatius per aquest tipus de projectes abans de mitjans de febrer.
INFORMACIÓ I CONTACTE
Des de COCAT organitzarem unes xerrades informatives, per a què ens pugueu conèixer i explicar-vos en detall com funcionen els projectes i el procés d’inscripció als camps internacionals:
- Projectes subvencionats per majors de 18 anys / xerrada [online] DIMECRES 29 de GENER, de 18 a 19h *Inscripció al següent enllaç
- CAMPS 2025 [presencial] DIMECRES 5 DE FEBRER 2025, de 17:30 a 19h a la seu de la Fede.cat, C/Tàpies, 1-3, 08001 Barcelona *Inscripció al següent enllaç
- Projectes per adolescents menors de 18 anys [presencial] “Voluntariat per a menors i les seves famílies” organitzada pel servei d’assessoria de mobilitat internacional Joves de Barcelona, el DIMECRES 12 FEBRER, de 18 a 19:30h al centre Joves de l’Eixample, Carrer d’Ausiàs Marc, 60, Planta baixa, 08010 Barcelona * Inscripció al següent enllaç
- CAMPS 2025 [online] DIMECRES 26 DE FEBRER 2025, de 17:30 a 18:30 – enviarem enllaç als que confirmin participació *Inscripció al següent enllaç
- Enguany també oferim una xerrada específica dirigida a técnics/es i informadors/es juvenils, [online] el DIMARTS 28 DE GENER A les 12h. *Inscripció al següent enllaç
Consulta la informació general a la nostra web, la secció de FAQs/preguntes freqüents i els dossiers informatius:
- “Pas a pas camps” de treball de curta durada (workcamps)
- “Pas a pas MLTV” (projectes de mitja/llarga durada no subvencionats)
- “Pas a pas ESC” (projectes de llarga durada subvencionats)
Segueix-nos a les xarxes per estar al dia de les novetats! Estem a Facebook, X, TikTok, YouTube i Instagram
Subscriu-te al nostre butlletí mensual
Segueixes amb dubtes? Contacta amb nosaltres.