Experiències

EST ELF 01 Conservation work with Estonian Nature Fund (2023)

Tipus i any del projecte

Camp de treball de curta durada, 2023

Organització d’acollida

ESTYES

País i ciutat de destí

Estònia, Haanja, Karula i Otepää

La preparació del viatge

Vaig portar roba per treballar, tenint en compte la previsió del temps, també roba més formal per anar a visitar llocs amb interès cultural i alguna cosa típica de menjar del lloc on visc per donar a conèixer la meva cultura. Pel transport vaig agafar els bitllets de bus amb antelació per arribar al meeting point.

Sobre el país

A Estònia les persones estimen la naturalesa i cuiden el seu entorn. També són molt típiques les saunes i refrescarse en estanys. Gastronòmicament, mengen llesques de pa amb mantega i sopa amb tot tipus de verdures.

Estil de vida

El transport no és car (els busos locals són gratuïts), el cost de vida podríem dir que és elevat tot i que els productes artesans com la mel són molt barats en comparació.

L’entorn del projecte

En cada regió on vam estar vam visitar llocs d’interès; pobles petits i acollidors, vam fer alguna ruta naturalista, també vam tenir temps per comprar souvenirs, banyar-nos i anar a un parc d’aventura.

Fins i tot vam anar a una festa local on vam ballar cançons tradicionals.

Un petit resum de com va ser la teva experiència durant el voluntariat

Al matí ens aixecàvem, preparàvem l’esmorzar i marxàvem a treballar (fent clarianes als estanys acumulant piles de llenya que dos experts anàvem tallant per tal d’afavorir el desenvolupament dels amfibis autòctons i arrencant plantes invasores Himàlaia bàlsam) o a visitar algun lloc.

Al migdia tornàvem a fer el dinar, després anàvem a treballar o a fer turisme i finalment fèiem el sopar i jugàvem a cartes o altres jocs de taula.

La relació amb els companys i els líders va ser molt bona, rèiem, ens ajudàvem i vam compartir una gran experiència.

Durant la meva estada, vam estar a tres regions diferents, canviant la casa on estàvem. Així i tot, tot era molt verd i les cases estaven molt separades les unes de les altres gaudint d’una gran tranquil·litat i intimitat

Maria I. G.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!